dimarts, 15 d’abril del 2008

Lago di Garda (darrere la boira) i Verona











El diumenge em feia molta gràcia veure el Llac de Garda, de fet era l'única cosa de la ruta que no havia vist mai. Aquest cop ruta cap al Nord, direcció Verona i anar fent cas al GPS, que ja era la nostra amiga de viatge. La Pianura Padan s'havia llevat amb una boira força espessa, però jo confiava en que més al nord i al migdia ja no n'hi hauria.
En fi, el Lago de Garda el vam veure més aviat a través de les postals del poblet on vam aterrar, perquè un mur blanc impenetrable no deixava veure a més de 15 metres de l'aigua. Les fotos que vam fer van resultar boniques, amb un fons irreal i evocador ( Paco Raquel us penjo la foto romàntica que us vaig fer), però del fabulòs llac amb les muntanyes que semblen precipitar-se dins l'aigua res de res.
Pla B: Verona. Tot previst, tenia un as a la màniga, Verona, mai decepciona!!! L'Arena Romana, Castelvecchio, Piazza delle Erbe.... ja m'ho sé de memòria però sempre és agradable passejar-s'hi de tant en tant. La Nora tenia vol de retorn a la tarda, així que la primera despedida, i el Melcior a fer de xófer mentres naltros passejàvem per la ciutat de Romeu i Julieta.
Al vespre, sopar de despedida al Ciclone, una altra molt bona pizzeria, on casualment ens vam anar trobant altra gent Eramsus de Ferrara que havién tingut la mateixa pensada per portar les seves visites, i és que aquesta era la distrecció de Setmana Santa, passejar visites amunt i avall....
Anem a fer unes copes cap al Lobo Loco? Ja us porto jo.... total, ens acabem perdent una mica perquè jo vaig distret palant pel mòbil amb la Isa. trobem el bar però està tancat, així que cap al Sèptimo falta gent, cubates al carrer, acaben comparaixent altres eramus, com Sergio, Hèctor i Isa (aquest dos marxeven l'endemà) i la fem petar fins que tanquen el Sèptimo. A dormir, per ells, l'última nit a Ferrara.