dimarts, 13 de novembre del 2007

Lavoro!!

Sembla mentida però per fi a arribat la feina, i evidenment a la italiana: de cop i sense avisar.... Com poden posar una entrega d'un dia per l'altre??
Pintava malament perquè encara tinc el xip possat de Barcelona, aquell estress... ahir el meu grup (el willy i l'angela) ben atrafegats inentant montar les làmines del que teniem, sabent que ens faltava encara molta cosa.. bufffff!!!
Però aquí tot és diferent, és més tranquil. L'entrega era una correcció ben normaleta, les professores enlloc de fotre'ns la bronca ens han preguntat que si ho trobem difícil, que si ens faltava alguna cosa ho demanèssim als altres grups, que no ens preocupèssim i que anèssim tirant, i que per cert, tot i que el que em presentant no és el que tocava per l'entrega, que estava bastant bé i només faltava polir, però que ara demanèssim tot el material als italians per a continuar amb bon ritme.
I es que aquí no tenem rencança a donar-te i compartir feina, a passar-se arxius i aixecaments. Tinc la sensació que a més com que som erasmus i a vegades anem una mica perduts amb la "organització italiana" , encara ens ho donem més mastegat i ens fan molta feina bruta. En fi, visca la soldaritat italiana!!!
Això no ens treu que ara haguem de continuar treballant, però ens han tret d'un bon atzucac....

En fi, després de l'estress he arribat al pis i he vist tot un munt de mails organitzant un sopar dels companys de batxillerat, woooooooo, i aquest cop sembla que va de veritat!!!!
Alguns fa set anys que no els vec (déu meu, com passa el temps) i em fa il·lusió.Així quan estigui per nadal no sols veure els meus amics que enyoro (una miqueta, ja sabeu que no sóc un sentimental) sinó a tot un munt de gent amb la que vaig compartir moltes coses i ara sabré que se n'ha fet de la seva vida!!!


Boo, per oggi è sufficente.


Espereu, espereu, no puc evitar ficar un enllaç al youtube... humor surrealista en estat pur, o bè algú es podia imaginar que es pot fer un videoclip sobre els arquitectes tècnics ( o aparelladors).
Per quan un sobre els arquitectes ?? l'enllaç està on posa videos (crec)