dimarts, 6 de novembre del 2007

Esperant la boira

Escric ja a la insitència dels meus innombrables fans del blog que malgrat que mai deixen comentaris per altre svies em diuen que el seguiexen i que volen més actualitzacions. Faig el que puc i escric quan estic inspirat o bé tinc temps... tot i que despres d'un mes i mig ben boig ara la majoria dels erasmus em possat una mica de fre (una mica ehh) i portem un ritme més pausat, suposo que se'ns encomana la tranquilitat italiana (piano, piano sempre). Simplement estem esperant la boira, que sembla que es fa pregar.
I espero. espero el Marc Agustí que arriba demà per cel·lebrar la Laurea dels amics que va deixar aquí a Ferrara quan va fer l'Erasmus, i comprobar que a la ciutat tot segueix més o menys igual com ho va deixar, els mateixos locals i festes...
I espero trobar un cap de setmana aquest mes per anar a Pisa i visitar l'Eva i el seu xicot i veure com és la seva vida a l'italiana.
I espero al final de mes quan viatgi a Lisboa a veure a la Tat, després de recollir als meus amics de Barcelona per anar-hi tots junts. Per cert, a causa de les escales estarè prop de un dia i mig a Barcelona, s'accepten audiencies previa cita, quin vulgui veure ja ho sap!! No se si podrè anar a Tarragona ja que tal com estan les comunicacions val més no agafar el tren.....
Esperant la boira, dins la meva cambra vaig practicant l'italià llegint L'Ombra dal Vento, més aviat rellegint-lo.
Apa fans incombustibles de les peripècies del Cosmonauta 28, aviat tornaré a escriure quelcom per a que no us aborriu a les vostres hores de feina.... ( per cert, això ho llegiu nenes del despatx??)

Ci Vediamo