dijous, 8 de novembre del 2007

Arrividerci bici


Amb el carinyo que li havia agafat!!! Ahir la meva bici em va deixar ben tirat. Després de fer una miqueta de botelló al Duomo com mana la costum ferrarese dels dimecres i tot disposat a anar cap a la discoteca de la Renfe, en el moment d'enfilar-me a la meva lluent montura va i al cap de dues pedalades va i salta la cadena i patapafff, cap al terra, un altre morat afegit a la col·lecció de les meves cames. I jo vinga a probar de tornar-la a ficar al seu lloc(no es la primera vegada que passa) fins que em vaig quedar amb la cadena partida a les mans, cassumdena!!! La vaig haver de deixar en un racó del duomo sense lligar, total, qui me la pendrà si no es pot fer servir.... i avui no hi he pogut passar perquè nop tinc cap més bici disponible.. en fi, potser és el moment de buscar-ne una altra, aquesta nit a l'estació... sense bici,una catàstrofe a Ferrara.
Ahir va arribar en Marcus a ferrara i vam fer festa grossa, es quedara una setmaneta per aquí, ja que demà fan la Laurea en Mario, Lucca i companyia, em sembla que serà divertit!!!