dimecres, 30 de gener del 2008

Mariano el mico




Signore e signori, ci presentiamo a Mariano il mono.
Aixó de Restauro perjudica greument la salut mental. Després de Nadal l'Ángela ens va portar de regalet uns titelles d'animals de l'Ikea, jo em vaig quedar el del mico.
Després de dies fent puntini i de lesionar-nos el dit índex amb el ratolí vaig decidir batejar-lo com a Marinao, el meu professor de restauro, per a tal de poder colpir el seu morro contra el ratolí.
crec. Fins i tot crec que i té una semblança considerable. Quan vull desfogar-me de la feina, no hi ha res com posar-se'l al dit i dir-li el nom del porc. És més sa que deixar aquest pensaments dins i més prudent que dir-li a l'autèntic.

De dalt a baix: Ángela, Isa i jo mostrant els nostres tótems-animals; Mariano en plena feina; pareguts raonables entre els dos marianos.