dijous, 17 de gener del 2008

Petit Anecdotari, cap. 1

Com que no puc posar imatges de viatgets nous, ja que he estat bastant tancat a casa dibuixant puntets (coses de restauro, ja us ensenyaré el resultat final, treball de xinos) i només he sortit per anar a la mensa o a comprar una nova càmara per a la roda de la bici.
El desembre em va explotar i ho vaig deixar per l'any nou. Per cert, em va explotar al bell mig de Ferrara, al costat del Duomo, i la vaig deixar aparcada tres dies amb una roda desinflada i una altra rebentada. Per alguna cosa no me la deurien robar aquest cop.
Avui n'he posat una de nova i m'ha explotat abans de posar-la a la bici, quin ensurt. No he tingut més remei que agafar una altra bici i amb la roda de l'altra a la mà creuar-me tot el centre de Ferrrara buscant un negozzi de reparacions, perquè es clar, com que avui és dijous a la tarda ja no recordava que està quasi tot tancat. Al final n'he trobat una a la quinta forca però fins demà no la tindré arreglada.
Total, que ara podré fer una bonica decoració d'art contemporani amb dues camères rebentades i un neumàtic trencat (al final la causa de les explosions no era que no sapiguès posar la càmera, sinó qe el neumàtic me la punxava per dins). Ja us mostraré el resultat si realitzo l'oppera d'arte.
I a continuació una foto dedicada al Melcior, ja que he descobert que ens tenia ocult un negoci a Itàlia dedicat als productes càrnics, una carnisseria vaja. Troballa feta a Verona.