dilluns, 8 d’octubre del 2007

Breu Cronologia dels Fets

Vaig arribar a Ferrara el dia 12 de setembre a la nit. Els primers dies els vaig passar a casa d'uns amics d'un amic meu. Viuen al costat de la facultat,en un xalet. Eren en Luca, en Mario i la Nina, aquests dos macedonis però que han fet tota la carrera a Ferrara. Em van acollir molt bé i ja hem anat a una festa-barbacoa que ells organitzaven. Quan va arribar en Guilllem ens vam ajuntar amb en Víctor per buscar pis, ja que el tema trobar habitacions individuals era molt difícil. Al cap de deu dies d'arribar ja tenia piset, molt mono i a deu minuts en bici de la facultat.
També ja tenia bici, que ja he pintat i "tunejat" al meu gust.La bicicleta és essencial per viure a Ferrara, tothom hi va, fins hi tot les jaietes i els jaios van sempre al damunt d'elles. Aquí els ciclistes tenen preferència sempre. Un dia ja us posaré la foto de la meua bicicleta.

Les festes no són les bogeries que tothom explica d'Orgasmus. Això és Ferrara i és una ciutat tranquil·la. Cony, com Tarragona. La festa te la montes tu. La nit més activa és el dimecres en que tots els universitaris surten a fer l'aperittivo i despres a fer copes tota la nit. Es veu i es fa vida social al carrer mentres el clima acompanyi. Els espanyols i els sudamericans són els que no fallen cap nit, els italians hi son el dimarts, el dimecres i el dissabte.
Personatges principals:
Espanyols: L'Angela, la Carolina i l'Adrián de l'Escola de la Coruña, la Maria d'Almeria, Diego el gallego, i una llista de gent infinita quasi tots d'Albacete (que envia cada any una dotzena d'erasmus a Ferrara).
Catalans: Guillem i Víctor (i miei conchiulini), Edgar i Sergio del Vallès.
Italians: Sofia, Mario, Fox, Alberto, Filippo, Luca,Nina, Sophie,Fede, Lucia, Simona, Irene,Sara, Alex
Erasmus People: Toma (el moldau que nomes parla francers i italià), Alizeé, unes franceses que sempre van juntes i ningu sap els noms.
Sudamericans: Carolina, Gonzalo, Fernando, unes xilenes i unes mexicanes.

Aquest dies ja veieu m'he dedicat bàsicament a conèixer gent i una mica els voltans de Ferrara: Bolognia i Florència. He sortit quasi totes les nits i ja hem organitzat dos dinars multitudinaris a casa nostra. Ahir ja vaig aconseguir veure el Barça en un bar!!!