dijous, 6 de desembre del 2007

Abans de Lisboa, escala a Barcelona

La Tat es va l'agafar l'Erasmus a Lisboa, la meva colla de Barcelona em va proposar d'anar-la a veure-la al novembre i no vaig tardar gens a apuntar-me al viatge, per bé que jo havia de vindre des de Ferrara. Cap problema, enlloc de fer en un sol dia la travessa de la costa adriàtica a la costa atlàntica (mireu al mapa que es creuar mitja europa), ja tenia excusa per fer una llarga escala a Barcelona i aprofitar al màxim al dia trobant-me amb gent que fa molt que no veia i enyorava.
El primer que vaig fer a l'arribar al meu antic pis de les Corts, es convèncer a l'Albert per fer una Voll-Damm a les terrases de la plaça Concòrdia, on després van passar l'Edu Trias i l'Helena, a la que feia segles que no veia ja que s'ha tornat molt barcelonina i a Tarragona és cara de veure....
Dinar a ca ma germana, on té el Ramon de refugiat a causa dels problemes de Renfe per anar i tornar cada dia a Tarraco, i on vaig conèixer la seva nova companya de pis israeliana. Gràcies eli per no fer-me pasta i poder menjar un bon tall de carn!!!
Després de fer una profunda migdiada al seu sofà (estava cansadíssim perquè m'havia hagut de llevar a les 5 del matí), a veure la Marta Gadea al seu nou pis de l'Eixample Dret. Café carregat i vinga a xerrar sobre el cor Tempus i d'altres temes. No sabia que m'enyorèssiu tant temperus, jo també... ah, i al final també va passar per allí la Marina, tarda de trobades inesperades!!!
I el dia encara no havia acabat, al tornar al pis m'esperaveu al complet (Emilio i tot!!) la colla del Panxot per sopar al mític xino de la plaça Comas, com quan estàvem al Penyafort!!Després ultima cerveseta a la fresca del pati del bar del nostre carrer de les Corts. Quin temps més bo que fa a Catalunya, quin gust treure'm capes de roba i pendre el sol a gust amb el cel blau mediterrani.

Gracie a tutti, sono afortunatto per tenere tanti buoni amici !!!